Sjokolademysterium

DSC_1104 by toneirenlund
DSC_1104, a photo by toneirenlund on Flickr.

Desse sokkane var eit mysteriemønster for mars i ei gruppe på Ravelry. Eg fann fram sjokoladebrun babyull frå lageret og kosa meg med mønsteret! No har det seg slik at eg ikkje alltid les alt like nøye. Og når eg ikkje får det til å stemma heilt, så tilpassar eg. Når eg då kjem til andre sokken så viser det seg ofte at eg berre las feil fyrste gongen. Så desse sokkane har fått ein personleg vri på seg. Men eg likar dei likevel. :)

These socks were a March mystery on a Ravelry group. The chocolate brown baby wool is yarn from my storage. As so many pairs of socks before, these also got an involuntary personal twist... I like them a lot!

1 kommentar:

mimouna sa...

Ikke dumt med en egen vri. ;o)

Jeg brukte i underkant av et halvt nøste i hver farge til pulsvarmerne mine, så du klarer deg fint med litt rester. Jeg la opp 52 masker og strikket bråt på pinne #2,5. Byttet til #3 på stripene. 6 omganger per stripe og 10 omganger på alle ribbekantene.

Til knappestolpen plukket jeg opp masker, 1 maske per omgang siden det var ribbestrikk. Da ble de passe lange.