Amandaprosjektet

DSC_1092 by toneirenlund
DSC_1092, a photo by toneirenlund on Flickr.
Dei siste vekene har eg grave i babyullposen min og fått brukt opp ein del restar og halve nøster.

Amandaprosjektet samlar inn heimelaga produkt til nyfødtavdelinga på Riksen. Når premature born kjem til verda treng dei ofte litt ekstra varme - i form av luver, sokkar, pledd og anna.

Eg har mellom anna strikka seks djevelluver (grusomt namn, men herlege luver...) i ulike storleikar. Den minste er så knøttliten at det er vanskeleg å tru at eit babyhovud kan få plass inni der...
The last few weeks, I've been digging in my plastic bag of baby wool, and spent a lot of left overs and half balls.
The Amanda project collects homemade products for the new born ward at the "Rikshospitalet" in Oslo. When premature babies arrive, they often need a little extra supply of warmth - in the form of hats, socks, blankets and other.
Among other things I've knitted six "Devil hats" (aweful name, but gorgeous hats...) in different sizes. The smallest on is so tiny it's hard to believe a baby's head might fit inside...

3 kommentarer:

Linda sa...

så snill du er som strikkar til dei søte små som er komt så alt for tidleg til denne verda.

Fidus sa...

Flotte luer! De har startet et prosjekt til barneavdelingen her i byen også, men jeg har foreløpig ikke bidratt.
Takk for tips til kitten mohair garnet- det spørs om det ikke blir noen pulsvarmere etterhvert.

mimouna sa...

Fine luer og et flott prosjekt!

Angående fellingene så gjør jeg slik som det står i denne oppskriften: http://grosblog.wordpress.com/2007/01/18/her-er-den/ Kanskje du bruker en annen oppskrift? Jeg tar to masker løst av samtidig som om de skulle strikkes rett, strikker neste maske og trekker de to løse over.