Strikkekveld og slikt

Forrige helg var eg på strikkekveld hjå Ingvild. Då strikka eg på eit par sokkar, som eg fortsette på i går kveld då Ragnhild var her på strikkekveld (og nybakte skuleboller). Etterpå var det krimkveld på fjernsynet (Criminal Minds, Numbers, House, Criminal Minds, CSI (pause), CSI: Miami), og då gjorde eg ferdig sokkane:
Garn/pinnar ca 100g Robust, pinnar 3,5 mm
Mønster Raggsokkar etter hovudet
Tid 2 kveldar

Men eg hadde god tid etter sokkane så eg byrja på ein Calorimetry til meg sjølv.

Den vart ikkje heilt ferdig, men så måtte eg jo laga to maskemarkørar innimellom og.


Eg har og laga og sendt avgarde ei luve med bytelapp til Margot, samt laga ein blåkopi av luva Lise fekk til jul.
Garn/pinnar ca 100g SilkeAlpaca, pinnar 4/4,5 mm
Mønster Ruteluve #1
Tid ca 5-6 timar

Ingen kommentarer: