Eitt-prosjekt-teorien

Eg prøver hardt å ha kun eit prosjekt om gongen.

Nei, det stemmer ikkje heilt, eg har jo mange halvferdige og uferdige prosjekt som ligg og ventar i korga, men no held eg på med eitt av dei, og skal gjera det ferdig før eg tek fram nokon av dei andre halvferdige greiene.

I helga kjøpte eg garn til ein Latte Baby Sweater, men dette garnet må altså liggje på vent. Igår kom Mia med 4 nøster Ida strømpegarn som eg har lova å strikka ei luve for henne av. Det må og venta.

Klart at eg har mykje meir lyst til å laga alle andre ting!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, kjenner meg godt igjen her.. Har ørti halvferdige ting, men jeg har i det siste prøvd å være streng med meg selv, og kreve at jeg blir ferdige med noen ufoer før jeg starter på noe nytt. Skulle gjerne hatt bare ett prosjekt om gangen, men tror neppe jeg kommer så langt, selvsagt er det mye mer fristende med de nye prosjektene:-)

Anonym sa...

Prøver samme greia her, men det har fungert litt dårleg til no :) Vi får no sjå om det ikkje vert ferdig noko litt etterkvart likevel.. hehe..